تور فیلیپین 5 شب و 6 روز مانیل (برگزار شده)

تور فیلیپین 5 شب و 6 روز مانیل (برگزار شده)

نسخه چاپی

مدت

۵ شب و ۶ روز مانیل

قیمت

۲۹۵ دلار+ نرخ پرواز (قطر)
نام هتل خدمات هتل قیمت دو تخته قیمت یک تخته قیمت اتاق کودک با تخت (۶ تا ۱۲ سال) قیمت اتاق کودک بدون تخت (۲ تا ۶ سال) توضیحات
LEESINN
BB $ ۲۹۵ $ ۲۶۵ $ ۲۶۵ $ ۱۹۵ ---
MAKATI PALACE
BB $ ۳۸۰ $ ۵۵۵ $ ۳۰۵ $ ۱۹۵ ---
THE EXCHANGE REGENCY
BB $ ۴۰۵ $ ۶۰۵ $ ۳۱۵ $ ۱۹۵ ---
THE A.VENUE
BB $ ۴۱۵ $ ۶۲۵ $ ۳۱۵ $ ۱۹۵ ---
RICHMOND HOTEL
BB $ ۴۵۰ $ ۶۹۵ $ ۳۲۰ $ ۱۹۵ ---
CITY GARDEN GRAND
BB $ ۵۱۵ $ ۸۲۵ $ ۳۵۵ $ ۱۹۵ ---
IM HOTEL
BB $ ۵۶۵ $ ۹۲۵ $ ۳۷۰ $ ۱۹۵ ---
DUSIT THANI
BB $ ۴۷۵ $ ۹۴۵ $ ۳۷۵ $ ۱۹۵ ---
MAKATI DIAMOND RESIDENCES
BB $ ۶۵۰ $ ۱,۰۹۵ $ ۴۰۵ $ ۱۹۵ ---
اطلاعات تور
مدت ۵ شب و ۶ روز مانیل
نوع سفر هوایی
نام ایرلاین هواپیمایی قطر
مبلغ از ۲۹۵ دلار+ نرخ پرواز (قطر)

فیلیپین در جنوب شرق آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام، قرارگرفته‌ و  از قرنِ ۱۷ تا ۲۰ مستعمره اسپانیا بود. حاکمیت اسپانیا بر فیلیپین  موجب شد تا ۹۰٪ مردم این کشور مسیحی و کاتولیک شوند و با مهاجرت گروه‌های مختلف مردم اسپانیائی زبان از اروپا و آمریکای جنوبی، فرهنگ این کشور شباهت زیادی با کشورهای آمریکای لاتین پیدا مند و زبان‌های محلی آنان نیز تحت تأثیر زبان اسپانیایی قرار گیرد..

این کشور از ناحیه شمال با تایوان، از جنوب با اندونزی از جنوب غربی با مالزی، تایلند و سنگاپور همسایه است.

کشور فیلیپین ازتعداد  زیادی  جزیره با وسعت ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع  تشکیل شده و بیش از نیمی از خاک آن را جنگل فرا گرفته‌است. این جزایر که تعداد آنها به ۷۱۰۷ جزیره می‌رسد عموماً در سه گروه بزرگ طبقه‌بندی می‌شوندکه عبارتند از: لوزون، میندانائو، و ویسایا.

دو جزیره لوزون و میندانائو مجموعاً ۶۶٪ کل مساحت فیلیپین را شامل می‌شوند. از ۷۱۰۷ جزیره فیلیپین فقط ۱۰۰ جزیره آن مسکونی می باشد

بزرگترین رودهای این کشور شامل کاگایان و پاکساهان در جزیره‌ لوزون و رودهای پالانگی و آگوسان در جزیره میندانائو جریان دارد. مرتفع‌ترین قله آن کوه آپو به ارتفاع ۲۹۴۵ متر است.

آب و هوای آن  گرم و با رطوبت زیاد است و در طول سال همواره با طوفان و باران‌های موسمی روبرو ست لذاً ۴۰٪ این جزایر را جنگل‌های سرسبز استوایی فرا گرفته‌است. دمای هوا بین ۲۰ تا ۴۰ درجه متغیر است و رطوبت نیز از ۳۶٪ تا ۹۰٪ می‌رسد. وقوع زمین‌لرزه در این جزایر پدیده‌ای معمولی به شمار می‌آید.

تاریخ:

فیلیپین در سال‌های پیش از میلاد یکی از مراکز بازرگانی در منطقه جنوب شرقی آسیا بود. نخستین اروپاییانی که به این جزایر آمدند، همراهان فردیناند ماژلان کاشف معروف بودند که در سال ۱۵۲۱م به همراه او این جزیره را کشف کرده و پای به این سرزمین نهادند. فیلیپین از سال ۱۵۲۱ تا ۱۸۹۸ مستعمره کشور اسپانیا بود و نام این کشور نیز از نام پادشاه اسپانیا فیلیپ دوم گرفته شده‌است. نام اصلی فیلیپین ابتدا las islas filipinas بوده به معنی «جزایر فیلیپ».

در نیمه اول قرن بیستم و در خلال  جنگ بین آمریکا و اسپانیا، مدتی  مستعمره آمریکا گشت و سپس در جنگ جهانی دوم به تصرف ژاپن درآمد و در سال ۱۹۴۶ در حالی که مانیل ویرانه‌ای بیش نبود، به استقلال رسید و در 12 ماه ژوئن، حکومت جمهوری در این کشور بوجود آمد. حضور پرقدرت آمریکا تاثیری عمیق بر جامعه فیلیپین نهاده‌است به طوری که این جامعه هم اکنون تلفیقی از فرهنگ آسیایی و کاتولیک اسپانیایی و سرمایه‌داری آمریکایی است.

ترکیب جمعیتی و اوضاع اجتماعی:

۹۰٪ مردم فیلیپین مسیحی ( ۸۱٪ کاتولیک و ۹٪ پروتستان) هستند و ۱۰٪ باقیمانده [1] عمدتاً مسلمان و اکثراً در جزیره میندانائو در جنوب ساکن هستند. ۲۹٪ درصد از نژاد مردم فیلیپین را فیلیپینی و ۲۳٪ را سبوئانو و ۱۰٪ را ایلکانو تشکیل می‌دهند و بقیه از سایر اقوام هستند. مردم در فیلیپین به زبان تاگالوگ صحبت می‌کنند و این در حالی است که زبان انگلیسی و اسپانیایی نیز بسیار رایج است و نزدیک به نصف جمعیت این کشور به زبان انگلیسی تسلط دارند، با این حال بیش از ۱۰۰۰ لهجه در فیلیپین موجود است. طبق آمار سال ۱۹۸۰ میزان با سوادی در میان مردم این کشور ۸۹/۷٪ بوده‌است.

0
  • فیلیپین در جنوب شرق آسیا و در غرب اقیانوس آرام و بین دریای جنوبی چین و دریای فیلیپین و در شرق کشور ویتنام، قرارگرفته‌ و...

    مشاهده بیشتر
  • مانیل نقطه شروع‌ خوبی برای سفر به فیلیپین است؛ پایتختی که چکیده تمام شهرهای این سرزمین به شمار می‌رود. مانیل با 12 میلیون جمعیت یک...

    مشاهده بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *