تور باکو - زمینی (برگزار شده)

تور باکو - زمینی (برگزار شده)

نسخه چاپی

مدت

۳ شب و ۴ روز

قیمت

۱,۷۹۰,۰۰۰ هزار تومان
نام هتل خدمات هتل قیمت دو تخته قیمت یک تخته قیمت اتاق کودک با تخت (۶ تا ۱۲ سال) قیمت اتاق کودک بدون تخت (۲ تا ۶ سال) توضیحات
ALL STAR
BB ۱,۷۹۰,۰۰۰ ۲۷,۱۵۰,۰۰۰ --- --- ---
ASKAR
BB ۱,۸۹۰,۰۰۰ ۲,۳۵۰,۰۰۰ --- --- ---
ROYAL
BB ۱,۹۹۰,۰۰۰ ۲,۵۵۰,۰۰۰ --- --- ---
DAYS INN
BB ۲,۰۹۰,۰۰۰ ۲,۷۵۰,۰۰۰ --- --- ---
METROCITY
BB ۲,۱۴۰,۰۰۰ ۲,۸۵۰,۰۰۰ --- --- ---
ALBA
BB ۲,۱۹۰,۰۰۰ ۲,۹۵۰,۰۰۰ --- --- ---
AF BAKU CITY
BB ۲,۲۹۰,۰۰۰ ۳,۱۵۰,۰۰۰ --- --- ---
GREEN CITY
BB ۲,۳۴۰,۰۰۰ ۳,۲۵۰,۰۰۰ --- --- ---
NOBEL
BB ۲,۳۹۰,۰۰۰ ۳,۳۵۰,۰۰۰ --- --- ---
QAFQAZ SPORT
BB ۲,۵۹۰,۰۰۰ ۳,۵۵۰,۰۰۰ --- --- ---
SPRING BEACH
BB ۲,۶۹۰,۰۰۰ ۳,۴۵۰,۰۰۰ --- --- ---
اطلاعات تور
مدت ۳ شب و ۴ روز
نوع سفر زمینی
نام ایرلاین
مبلغ از ۱,۷۹۰,۰۰۰ هزار تومان

باکو، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور آذربایجان و همچنین پایتخت این کشور است. شهر باکو در باور مردم به معنای باد کوبه یعنی جایی که باد زیاد می وزد تلقی می گردد. بعد از کشف اولین میدان نفتی جهان در باکو، این شهر به شدت شهرت یافت به همین دلیل مراکز و خیابان های مهمی در دوران شوروی سابق باکو ساخته شده است، این بناهای تاریخی هم اکنون جزء جاذبه های گردشگری شهر باکو به شمار می رود و همچنین میراث فرهنگی و معماری ملی و اسلامی این کشور هستند.

اما مانند هر مقصد گردشگری دیگری لازم است تا اطلاعاتی نظیر جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و همچنین رستوران و هتل های مناسب برای اقامت در این شهر داشته باشید.

آب و هوای شهر باکو و بهترین زمان سفر
از لحاظ آب و هوایی شهر باکو در آذربایجان زمستان های بسیار سردی دارد، به همین نسبت تابستان های بسیار گرمی هم نیز دارا می باشد. با توجه به برگزاری جشن نوروز در آذربایجان و طراوت نسبی هوا و شاد بودن مردم، بهار برای سفر به کشور آذربایجان و شهر باکو مناسب ترین زمان است.

با از راه رسیدن شهریور هوای شهر پایتخت باکو بسیار خنک و دلپذیر می شود و برای مسافران پاییزی فرصت سفر را ایده آل می سازد. از آبان کم کم هوا سرد شده و در دی شاهد بیشترین میزان بارش برف هستیم. از نظر وضعیت آب و هوا بهترین زمان سفر به پایتخت کشور جمهوری آذربایجان بهار و پاییز است.

هزینه اقامت در شهر باکو
برای اقامت در هر شهری میزان بودجه ی شما تعیین کننده محل اقامتتان است. شهر باکو هم همین موضوع برقرار است، منتهی شما باید سعی کنید هتلی که انتخاب می کنید، به مرکز شهر نزدیک باشد زیرا هر چقد دورتر باشید باید هزینه ای زیادی را صرف تاکسی و رسیدن به مرکز شهر بنمایید.

جشنواره های شهر باکو
مردم آذربایجان و اهالی باکو علاقه زیادی به جشنواره های مختلف دارند و از آن جا که تاریخ و پیشینه شان با ما ایرانی ها گره خورده است در این میان اشتراکات زیادی بچشم می خورد. از معروف ترین جشنواره های این کشور می توان به جشن نوروز، جشن رمضان، عید قربان، جشن انار گوچی و فستیوال بین المللی موسیقی جاز، که در ماه ژوئیه (مرداد) در شهر باکو برگزار می گردد، اشاره کرد.

جشنواره رنگ ها که در اقصی نقاط جهان مخصوصا هند طرفداران زیادی دارد در باکو هم برگزار می شود. اولین روز بهار هزاران نفر به خیابان های شهر می آیند و آب رنگی و پودر روی هم می ریزند. هدف از جشن هم شادی آمدن عشق و خداحافظی با شب های سرد زمستان است.

0
  • کشور آذربایجان در شمال ایران واقع و با کشورهای روسیه، گرجستان، ترکیه، ارمنستان، ایران و دریای خزر همسایه است. وسعت جمهوری آذربایجان 86600 کیلومتر مربع...

    مشاهده بیشتر
  • باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، بزرگترین شهر و همچنین بزرگترین بندر این کشور است. این شهر بر ساحل غربی دریای ‏خزر در شبه جزیره آب‌شوران قرار...

    مشاهده بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *